Usługa: Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców,
- ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej,
- rozporządzenie Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów.
Wymagane dokumenty:
- Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
- Oświadczenie
- do wniosku o wpis do rejestru dołącza się dowód uiszczenia opłaty skarbowej
- oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
Opłata:
opłata skarbowa w wysokości 50 zł
Przewidywany termin
załatwienia sprawy:
do 7 dni
Sprawę załatwia i szczegółowych wyjaśnień
udziela: Inspektor Robert Jakubowski
Wydział: WIE Wydział Infrastruktury i Ekologii Urząd Miasta Świdnik ul. Stanisława Wyspiańskiego 27 21-040 Świdnik
Nr
pokoju: 111
Nr telefonu: +48 (81) 751 76 63
Godziny
pracy: Poniedziałek - Środa: od 07:30 do 15:30, Czwartek: od 09:00 do 17:00, Piątek: od 07:00 do 15:00
Sposób załatwienia
sprawy:
Tryb odwoławczy:
nie przysługuje
Procedura:
Uwagi:
Załączniki:
Nazwa |
Zarządzanie |
Data dodania |
Oświadczenie |
|
2021-06-30 |
Klauzula informacyjna |
|
2020-12-09 |
Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości |
|
2021-06-30 |