WSTECZ WSTECZ   ( oczekuje na akceptacje )
Usługa: Rejestracja zgonu



Podstawa prawna:
  • ustawa z dnia 28 listopada 2014 r. - Prawo o aktach stanu cywilnego


Wymagane dokumenty:
  • Karta zgonu wydana przez służbę zdrowia
  • dokument tożsamości osoby zmarłej
  • dokument stwierdzający tożsamość osoby zgłaszającej zgon


Opłata:
bez opłat


Przewidywany termin załatwienia sprawy:
Niezwłocznie - zgon należy zgłosić w ciągu 3 dni od dnia sporządzenia karty zgonu.


Sprawę załatwia i szczegółowych wyjaśnień udziela:




Wydział: USC Urząd Stanu Cywilnego Urząd Miasta Świdnik, ul. Stanisława Wyspiańskiego 27 21-040 Świdnik

Nr pokoju: 023, 025, 026

Nr telefonu: +48 (81) 458 12 60, +48 (81) 751 76 57, +48 (81) 751 76 68

Godziny pracy: Poniedziałek - Środa: od 07:30 do 15:30, Czwartek: od 09:00 do 17:00, Piątek: od 07:00 do 15:00

Sposób załatwienia sprawy:




Tryb odwoławczy:
nie ma trybu odwoławczego


Procedura:




Uwagi:
Zgon zgłasza się do kierownika urzędu stanu cywilnego właściwego ze względu na miejsce (miejscowość) zgonu albo miejsce znalezienia zwłok (a nie miejsce zamieszkania osoby zmarłej).


Załączniki:

Nazwa Zarządzanie Data dodania
Klauzula informacyjna
2020-12-09