Usługa: Wpisanie do rejestru wyborców
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. Kodeks wyborczy,
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie rejestru wyborców oraz trybu przekazywania przez Rzeczypospolitą Polską innym państwom członkowskim Unii Europejskiej danych zawartych w tym rejestrze.
Wymagane dokumenty:
- Wniosek o wpisanie do rejestru wyborców w części A,B
- Pisemna deklaracja zawierająca informacje niezbędne do wpisania do rejestru wyborców
- Potwierdzenie faktu przebywania w lokalu
- Pisemna deklaracja zawiarająca informacje niezbędne do wpisania do rejestru wyborców.
- Kserokopia dowodu osobistego.
- Potwierdzenie faktu przebywania w lokalu.
- Do wglądu: dowód osobisty
Opłata:
nie pobiera się
Przewidywany termin
załatwienia sprawy:
Decyzję o wpisaniu lub o odmowie wpisania do rejestru wyborców, wydaje się w terminie 5 dni od dnia wniesienia wniosku.
Sprawę załatwia i szczegółowych wyjaśnień
udziela:
Wydział: WOK Wydział Obsługi Klienta Urząd Miasta Świdnik, ul. Stanisława Wyspiańskiego 27 21-040 Świdnik
Nr
pokoju: 018
Nr telefonu: +48 (81) 751 76 49
Godziny
pracy: Poniedziałek - Środa: od 07:30 do 15:30, Czwartek: od 09:00 do 17:00, Piątek: od 07:00 do 15:00
Sposób załatwienia
sprawy:
Tryb odwoławczy:
Od decyzji w sprawie odmowy wpisania do rejestru wyborców przysługuje prawo wniesienia skargi do właściwego sądu rejonowego. Skargę wnosi się za pośrednictwem Burmistrza Miasta Świdnik w terminie 3 dni od dnia doręczenia decyzji.
Procedura:
Uwagi:
Załączniki:
Nazwa |
Zarządzanie |
Data dodania |
Pisemna deklaracja zawierająca informacje niezbędne do wpisania do rejestru wyborców |
|
2020-12-11 |
Klauzula informacyjna |
|
2020-12-11 |
Wniosek o wpisanie do rejestru wyborców w części A,B |
|
2020-12-11 |
Potwierdzenie faktu przebywania w lokalu |
|
2020-12-11 |