WSTECZ WSTECZ   ( oczekuje na akceptacje )
Usługa: Strefa Aktywności Gospodarczej w Świdniku



Podstawa prawna:




Wymagane dokumenty:

W przypadku zainteresowania współpracą i wyrażania chęci sprzedaży działek wystarczy wypełnić formularz i podpasać zgodę oraz przekazać do Wydziału Strategii, Promocji i Rozwoju Gospodarczego Urzędu Miasta Świdnik:

  • osobiście
  • pocztą elektroniczną (wyłącznie skan) na adres biznes@e-swidnik.pl
  • pocztą tradycyjną na adres: Urząd Miasta Świdnik, Wydział Promocji Miasta, ul. S. Wyspiańskiego 27, 21-040 Świdnik z dopiskiem „Formularz dot. SAG”.

Uwaga: W przypadku, gdy właścicielem jest więcej niż jedna osoba wymagana jest zgoda od wszystkich współwłaścicieli wyrażona na formularzu.




Opłata:

Brak



Przewidywany termin załatwienia sprawy:




Sprawę załatwia i szczegółowych wyjaśnień udziela:




Wydział: BBM Biuro Burmistrza Miasta ul. Stanisława Wyspiańskiego 27 21-040 Świdnik

Nr pokoju: 311

Nr telefonu: +48 (81) 751 76 68

Godziny pracy: Poniedziałek - Środa: od 07:30 do 15:30, Czwartek: od 09:00 do 17:00, Piątek: od 07:00 do 15:00

Sposób załatwienia sprawy:

Strefa Aktywności Gospodarczej w Świdniku

Realizowany przez Urząd Miasta Świdnik projekt „Strefa Aktywności Gospodarczej” umożliwia firmom inwestycje na wydzielonych terenach – Urząd oferuje wsparcie w nawiązaniu kontaktu pomiędzy właścicielami terenów a inwestorami i może prezentować firmom działki w celu potencjalnego zakupu.




Tryb odwoławczy:

Brak



Procedura:




Uwagi:




Załączniki:

Nazwa Zarządzanie Data dodania
Formularz kontaktowy – Strefa Aktywności Gospodarczej w Świdniku
      
2022-04-26
Klauzula Informacyjna
2021-06-15