WSTECZ WSTECZ   ( oczekuje na akceptacje )
Usługa: „Mieszkam w Świdniku – Kupuję w Świdniku” – dla mieszkańca



Podstawa prawna:

Zarządzenie OW nr 79/2020 Burmistrza Miasta Świdnik z dnia  25 czerwca 2020 r. w sprawie: przyjęcia Regulaminu wydawania i korzystania ze Świdnickiej Karty Rabatowej.




Wymagane dokumenty:

Wniosek o wydanie Świdnickiej Karty Rabatowej



Opłata:

Brak



Przewidywany termin załatwienia sprawy:




Sprawę załatwia i szczegółowych wyjaśnień udziela:




Wydział: BBM Biuro Burmistrza Miasta ul. Stanisława Wyspiańskiego 27 21-040 Świdnik

Nr pokoju: 311

Nr telefonu: +48 (81) 751 76 23

Godziny pracy: Poniedziałek - Środa: od 07:30 do 15:30, Czwartek: od 09:00 do 17:00, Piątek: od 07:00 do 15:00

Sposób załatwienia sprawy:




Tryb odwoławczy:




Procedura:

> Kto może otrzymać Kartę

– Do otrzymania Świdnickiej Karty Rabatowej uprawnieni są pełnoletni mieszkańcy powiatu świdnickiego.

– Karta wydawana jest w formie plastikowej karty, posiadającej indywidualny numer seryjny przypisany do posiadacza karty.

> Wydanie Karty

– Karta wydawana jest bezpłatnie w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Świdnik lub w innych wyznaczonych przez Gminę Miejską Świdnik punktach, po uprzednim złożeniu wypełnionego wniosku wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2.

– Świdnicka Karta Rabatowa wydawana jest jednorazowo. Osoba uprawniona
do otrzymania karty może otrzymać jej duplikat po pozytywnym rozpatrzeniu ponownie złożonego wniosku.

> Ważność karty

– Świdnicka Karta Rabatowa jest ważna od momentu jej otrzymania, aż do daty zakończenia programu lojalnościowego „Mieszkam w Świdniku – Kupuję w Świdniku”.




Uwagi:




Załączniki:

Nazwa Zarządzanie Data dodania
Klauzula Informacyjna
2021-06-15
Wniosek o wydanie Świdnickiej Karty Rabatowej
      
2021-06-15