WSTECZ WSTECZ ZAŁATW SPRAWE   ( oczekuje na akceptacje )
Usługa: Wniosek o wydanie zezwolenie na lokalizację zjazdu z drogi publicznej



Podstawa prawna:
  • ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych,
  • Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie
  • Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane




Wymagane dokumenty:
  • Wniosek na uzgodnienie lokalizacji zjazdu z drogi publicznej
  • Szczegółowy plan sytuacyjny w skali 1:1000 lub 1:500, z zaznaczeniem proponowanej lokalizacji zjazdu – 2 egz.
  • Potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 82,00 zł za wydanie zezwolenia na lokalizację lub przebudowę zjazdu.

DODATKOWO: 

  1. KRS lub decyzja o prowadzeniu działalności gospodarczej (kopia) – dotyczy podmiotów gospodarczych.
  2. Pełnomocnictwo do reprezentowania inwestora wraz z potwierdzeniem uiszczenia opłaty skarbowej.
  3. Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością, do której ma być wybudowany zjazd - na żądanie zarządcy drogi kopia dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do nieruchomości

DOKUMENTY DO WGLĄDU:

brak




Opłata:

skarbowa w wysokości 82,00 zł

zezwolenie nie podlega opłacie skarbowej, jeśli budowa lub przebudowa zjazdu dotyczy budownictwa mieszkaniowego




Przewidywany termin załatwienia sprawy:

do 30 dni


  • Czas wydania decyzji zostaje wydłużony w przypadku konieczności uzupełnienia wniosku lub szczególnie skomplikowanych spraw.




Sprawę załatwia i szczegółowych wyjaśnień udziela:




Wydział: WIZP Wydział Infrastruktury i Zamówień Publicznych Urząd Miasta Świdnik ul. Stanisława Wyspiańskiego 27 21-040 Świdnik

Nr pokoju: 112

Nr telefonu: +48 (81) 751 76 09 +48 (81) 751 76 99

Godziny pracy: Poniedziałek - Środa: od 07:30 do 15:30, Czwartek: od 09:00 do 17:00, Piątek: od 07:00 do 15:00

Sposób załatwienia sprawy:




Tryb odwoławczy:

Odwołanie od otrzymanej decyzji należy złożyć (w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji) za pośrednictwem Burmistrza Miasta do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Lublinie.




Procedura:




Uwagi:




Załączniki:

Nazwa Zarządzanie Data dodania
Klauzula
2021-06-30
Wniosek o wydanie zezwolenie na lokalizację zjazdu z drogi publicznej
      
2021-06-30