WSTECZ WSTECZ   ( oczekuje na akceptacje )
Usługa: Zamiana nieruchomości gruntowych



Podstawa prawna:
  • Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2020 r., poz. 1990 z późn. zm.),
  • uchwała Nr LIX/400/2010 Rady Miasta Świdnik z dnia 28 października 2010 r. w sprawie określenia zasad nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawiania lub najmu na okres dłuższy niż 3 lata (Dz.Urz.Woj.Lub.z 2011 r., poz.312) zmieniona uchwałą Nr XXVI/233/2012 z dn. 29 listopada 2012 r. (Dz.Urz.Woj.Lub.,poz.4459)


Wymagane dokumenty:
  • Wniosek o zamianę nieruchomości gruntowej
  • Aktualny odpis z księgi wieczystej.


Opłata:
nie pobiera się


Przewidywany termin załatwienia sprawy:
do 30 dni


Sprawę załatwia i szczegółowych wyjaśnień udziela:




Wydział: WIN Wydział Inwestycji i Nieruchomości Urząd Miasta Świdnik ul. Stanisława Wyspiańskiego 27 21-040 Świdnik

Nr pokoju: 213

Nr telefonu: +48 (81) 751 76 72

Godziny pracy: Poniedziałek - Środa: od 07:30 do 15:30, Czwartek: od 09:00 do 17:00, Piątek: od 07:00 do 15:00

Sposób załatwienia sprawy:




Tryb odwoławczy:
nie przysługuje


Procedura:




Uwagi:
  • W przypadku nierównej wartości zamienianych nieruchomości stosuje się dopłatę, której wysokość jest równa różnicy wartości zamienianych nieruchomości. Wartość nieruchomości ustala rzeczoznawca majątkowy.
  • W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Kancelarii lub w Wydziale prowadzącym sprawę.


Załączniki:

Nazwa Zarządzanie Data dodania
Klauzula informacyjna
2020-12-08
Wniosek o zamianę nieruchomości gruntowej
      
2020-12-08