Usługa: Nabycie nieruchomości przez Gminę
Podstawa prawna:
- Uchwała Nr LIX/400/2010 Rady Miasta Świdnik z dnia 28 października 2010 r. w sprawie określenia zasad nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawiania lub najmu na okres dłuższy niż 3 lata (Dz.Urz.Woj.Lub.z 2011 r.Nr 12, poz.312) zmieniona uchwałą Nr XXVI/233/2012 z dn.29 listopada 2012 r.(Dz.Urz.Woj.Lub.poz.4459).
Wymagane dokumenty:
- Wniosek o nabycie nieruchomości przez Gminę
- Aktualny odpis z ksiegi wieczystej
Opłata:
nie pobiera się
Przewidywany termin
załatwienia sprawy:
do 30 dni
Sprawę załatwia i szczegółowych wyjaśnień
udziela:
Wydział: WIN Wydział Inwestycji i Nieruchomości Urząd Miasta Świdnik ul. Stanisława Wyspiańskiego 27 21-040 Świdnik
Nr
pokoju: 213
Nr telefonu: +48 (81) 751 76 72
Godziny
pracy: Poniedziałek - Środa: od 07:30 do 15:30, Czwartek: od 09:00 do 17:00, Piątek: od 07:00 do 15:00
Sposób załatwienia
sprawy:
Tryb odwoławczy:
nie przysługuje
Procedura:
Uwagi:
Załączniki:
Nazwa |
Zarządzanie |
Data dodania |
Wniosek o nabycie nieruchomości przez Gminę |
|
2021-07-01 |
Klauzula informacyjna |
|
2020-12-08 |